in Google AdWords

Dobry tekst reklamy zapewni nam lepszy CTR

W naszej pracy zajmujemy się szukaniem rozwiązań marketingowych dla firm. Wiemy, że każdą branżę wyróżnia co innego, każda ma inne potrzeby i cele. Tak samo jest z reklamą. Nie ma jednej reguły, jak zrobić dobrą reklamę, żeby działała u wszystkich, ponieważ do każdej firmy musi być ona odpowiednio dostosowana. Wiadomo jednak, że żeby zachwycić odbiorcę reklamy należy dobrze przemyśleć tekst reklamowy. W systemie AdWords mamy do dyspozycji maksymalnie 130 znaków, łącznie ze spacjami, zatem jak można się domyśleć utworzenie tak krótkiej, dobrej reklamy nie jest łatwe, ale jak najbardziej wykonalne!

ctr_image

Tekst reklamowy jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na efekty kampanii. Duży wpływ na to, gdzie w wyszukiwarce znajduje się nasza witryna, ma konkurencja. Trzeba obserwować w jaki sposób się reklamuje i robić wszystko, aby być ponad. Dlatego należy testować różne wersje reklamy i patrzeć, która z nich odnosi największy sukces i w odpowiednich momentach je zmieniać.

ctr-formula

O czym jeszcze należy pamiętać?

  • Tworząc reklamę zwróćmy uwagę, żeby była napisana prostym językiem, przystępnym dla każdego internauty.
  • Nie każmy nikomu zastanawiać się, czego chce – pokażmy, że jako specjaliści wiemy, że chce kupić. Hasła typu: ?Odbierz rabat – wypróbuj już dziś? działają dużo lepiej niż ?Zobacz, wybieraj, kup!?
  • Nie przesadzajmy ze zbyt pozytywnym opisem reklamowanego produktu/usługi. Pokażmy konkrety, korzyści z zakupu dla odbiorcy.

Above-the-fold

Dobrą praktyką jest używanie słów kluczowych w tekstach reklamy. Osiąga ona wtedy wyższy Wynik Jakości i wyższą pozycję w wyszukiwarce. Zwiększa się wtedy prawdopodobieństwo odwiedzenia witryny przez potencjalnego klienta – czyli wzrost CTR.

Related Posts

Written By:

Add a Comment