in Google AdWords

Ile kosztuje kampania w AdWords?

Domyślam się, że każdy, kto tworzy reklamy w AdWords nie raz usłyszał od klientów pytanie ?a ile kosztuje taka kampania??. Dzisiaj opiszę, jak ja reaguje na to pytanie.

Na wstępie należy zaznaczyć, że każda firma czy branża jest inna i wymaga czego innego. Jednak z każdą osobą, stojącą za tą firmą, rozmawia się tak samo. Podejście jest niesamowicie ważne, bo to właśnie pierwsze wrażenie decyduje o ewentualnej współpracy.

Wiadomym też jest, że budżet kampanii reklamowej dla małej lokalnej działalności będzie się dość mocno różniła od budżetu kampanii salonu drogich samochodów czy międzynarodowej korporacji. Nasza agencja ma pewną zasadę: nigdy nie rozmawiamy o optymalnym budżecie na pierwszym spotkaniu, ponieważ to jest czas na poznanie firmy, z którą będziemy współpracować.

Bez nazwy

Mówi się, że budżety kampanii zaczynają się od 1500 złotych. Z doświadczenia jednak wiemy, że przedział cenowy jest dużo większy i czasami jest to pięćset złotych, a czasami dziesięć tysięcy złotych lub więcej. Zawsze podajemy budżet po dokładnej analizie. Przedstawiamy również, co klient może osiągnąć z zaproponowanym przez siebie budżetem, bo tak naprawdę my, jako agencja możemy tylko doradzić, a ostateczna decyzja, jaki budżet zostanie przeznaczony na kampanię należy do klienta. Czasami klienci denerwują się, że dwieście złotych to dużo, inni są zaskoczeni, że to tylko tysiąc. Współpracując z nami, mają jednak pewność, że dostają jakość, która zaczyna się już przy ustalaniu budżetu i nie kończy się po podpisaniu umowy, ponieważ zależy nam na zadowoleniu osób, z którymi współpracujemy. 

Nie istnieje zatem jedna odpowiedź na pytanie ile kosztuje kampania. Budżet musi zostać dobrany do potrzeb i ustalonych celów biznesowych klientów. Uważam, że trzeba podejść indywidualnie do sytuacji, dużo rozmawiać oraz nie ukrywać tego, jak się działa i co się robi z pieniędzmi swoich klientów.

cennik

Zapraszam na stronę naszej agencji w którym można znaleźć wiele ciekawych informacji o AdWords oraz zapoznać się z orientacyjnym cennikiem.
W następnym wpisie opowiem, jak sobie radzimy z sytuacjami, kiedy kiedy klienci oczekują gwarancji działania kampanii AdWords. Już dziś zapraszam!

Related Posts

Written By:

Add a Comment